2011. június 3., péntek

Uj magyar ismeros es egyebek

Az elmult napokban csunya, huvos, esos ido volt itt, Vancouverben de ma reggelre gyonyoruen kisutott a nap. Ejjel azt hittem, valami beindult, mert tobbszor is ereztem fajasokat, amik az eddigieknel kicsit erosebbek voltak. Mar kezdtem orulni, hogy ezek szerint volt hatasa a tegnap esti meleg furdonek es a fejleszedos curry-s indiai kajanak, amit az uram fozott, de aztan reggelre minden elmult. A korhaz fele vettem az iranyt, ahol idopontom volt egy fetal heart monitoringra, ami otthon azt hiszem, hogy az NST lehet. Itthon az epuletben, a liftben vegre feny derult a hazban elo magyar szomszed kiletere is. Beszallok a liftbe, no vigyorog es kerdezi angolul: nem magyar vagy veletlenul? Mondtam magyarul, hogy de (azt mondta, Louis-tol tudta, hogy melyik emeleten lakom, meg hogy terhes vagyok, a fejem is olyan magyanak tunt, ugyhogy konnyen osszerakta a dolgot), aztan csak par percet beszeltunk, de ez ido alatt telefonszamot csereltunk, aldottuk Louis nevet, es megtudtam, hogy o meg a csaladja 1983 ota el itt. Szinten Katinak hivjak az illetot (kb. ot darab magyar ismerosom van itt Vancouverben, ebbol harom Kati:) es azt mondta, imadja a gyerekeket es szivesen segit majd barmiben. Szoval jol osszecimbiztunk, ami nagyon feldobott. Kifele menet Joseffel, a lengyel karbantarto bacsival is osszefutottam, aki megallitott, ramnezett, mint egy gyerekre, aki epp rossz fat tett a tuzre, majd megkerdezte: "hat te meg mindig terhes vagy", "UGYE most a korhazba mesz?" :)

A korhaz szuleszeten megint halal nyugi volt. Sehol egy uvolto bebi vagy egy vajudo no, tok kuss mindenhol, en nem tudom, hogy hova teszik a babakat meg az anyukakat. Egy aranyos neni ramrakta, amit ram kellett rakni, ugy 20 percig hallgattam kisfiam szivvereset es ereztem a rugdosasat. Erezhette, hogy valami tortenik, mert ugy elkezdett szambazni odabent, hogy csak na. A neni azt mondta, jo kisfiu es minden rendben van vele, ugyhogy marad a junius 10-i meginditas, annak a reszeleteit is megbeszeltuk. Ugyhogy van egy hetem, hogy rabeszeljem, Aront, hogy induljon el magatol, illetve hogy tovabbra is probaljak rasegiteni kicsit a dologra. Olvasgattam a forumokat ezekrol a dolgokrol, es van egy par ember, aki azt mondja, hogy hat hagyni kell, nem szabad a hazi praktikakhoz folyamodni, de szerintem ezekben nincs semmi rossz: meg mindig jobb kiprobalni ezeket a kis artatlan dolgokat, mint magara a mesterseges szulesmeginditasra varni. Szoval hazafele egy nagy setaval inditottam. Megint utamba kerult par kanadai relax emberke, akik csak ugy szobaallnak az emberrel az utcan/boltban,/itt-ott, total jo kedelyuek, boldogok es imadjak a varosukat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése