2012. augusztus 13., hétfő

Nyari szosszenetek I.

Remelem senkit nem ijesztettem el az elozo, nagyon alapos bejegyzesemmel :-)

Most arrol fogok irni, merrefele jarkaltunk mostanaban, miket csinaltunk itt, a szepseges Vancouverben, ahol momentan tombol a nyar. Aronka a lakasban altalaban egy szal poloban vagy csak egy pelenkaban gyakorolja mar a jarast, es meg igy is izzad a draga. En mar nem annyira szeretem a meleget, mint regen, mostanaban neha mar szenvedek a meleg lakasban. Kint a Napon is nagyon meleg van, de arnyekban nagyon kellemes tud lenni. Sokat setalgatunk Aronkaval, jatszoterezunk meg egyebek.

Sok hetvege telik el ugy, hogy csak punnyadunk, mert hullak vagyunk. Ilyenkor marad a mar emlitett jatszoterezes es neha elnezunk a nem messze levo Patterson Parkba, ami tulajdonkeppen egy erdo (azt hiszem, mar irtam rola) - itt nagyon jo hangulatuak a hetvegek, mert az emberek kiulnek egesz napokra nagycsaladostul, sutogetnek, tollasoznak, zenelnek stb. 

Persze azert van mas program is neha. Par hete pl. itt volt megint Lee, Rom angol kollegaja/cimboraja. Mivel csak szombaton ment a gepe, a delelottot egyutt toltottuk. Ellatogattunk Gastown-ba, ami Vancouvernek egy igen kis hangulatos resze. Furcsa mod meg soha nem jartam arra, orulok, hogy vegre megtettem. Itt nagyon sok olyan boltocska van, ami helyi szuvenireket arul. Rengeteg indian targy is kaphato - faragott targyak, kepek, kisebb-nagyobb totemek. Van nehany indian, aki az utcan ul es a szemed lattara faragja a fa targyakat. Egy rovid seta utan beultunk az egyik kis etterembe. Ettem egy jo kis quinoa fasirt-feleseget. Orultem, mikor meglattam a quinoa-t az etlapon, mert mostanaban nagyon ra vagyok kattanva a dologra. Eddig meg soha nem hallottam rola - az uj baratnom meselt rola, akit a jatszoteren szedtem ossze. Romnak mar ranezesre sem volt szimpatikus az etel, mert valami kis fergek es ikrak keverekere emlekezteti :-) Hat, valoban nem szep latvany, de nekem nagyon izlik es remek kiegeszitoje nehany etelnek, koretkent, levesbe stb. Aronka nagyon elvezte az ettermi terasz nyuzsgeset, nezte a jarokeloket, lepegetett ide-oda es persze megint mindenki ot nezte es ra mosolygott/integetett neki stb. Nagyon birom, hogy mindenki szereti Aronkat. Az emberek konkretan meg szoktak allni az utcan nyunyorogni neki kicsit meg integetni neki. Ilyenkor Aronka reakcioja az, hogy faarccal nezi az illetot (es valoszinuleg azt gondolja kozben: "te meg mit produkalod itt magad es mi a fenet akarsz?!").

Vasarnaponkent babauszasra jarunk az egyik kozeli uszodaba. Az elso alkalommal Aronka kicsit kiborult, de leginkabb azert, mert elotte nem aludt (akkoriban meg kettot aludt egy nap, mostanaban mar csak egy hosszabbat alszik, del korul) es piros szemekkel es nagyon teleatokom-tekintettel turte egy darabig, hogy ide-oda cibaljuk a vizben, kozben hallatva a tobbi elegedett/elegedetlen babat es az oktatot, amint probal enekelni. Aztan mar o is sirt szegeny. Ezt az alkalmat kovetoen viszont nagyon elvezte mindig az orakat. Egyszer az apja megy be vele, egyszer meg en. Meg ugy 3-4-5 baba van velunk, ez valtozo, de korulottunk vannak mas orak is, igy neha turni kell, hogy idetlen kiskamaszok a szemedbe tempozzak a vizet. Az oktato egy fiatal srac, nagyon jo fej. Van egy resz, amikor a viz ala kell tenni a gyereket, na ez az, amit en meg nem mertem megcsinalni es szerintem nem is fogom. Rom majd csinalja, ha akarja :-) Szerintem birna Aron, csak en annyira felek, hogy valamit rosszul csinalok es ettol bepanikol, baja lesz stb. hogy inkabb mindig passzolom ezt a feladatot. Multkor egy helyettesito tanar volt, szinten egy srac (nem aradozok rola, mert tisztesseges asszony vagyok, de azert annyit megemlitenek, hogy gyonyoruszepizmosvolt), nagyon kis onfeledt hangulatban volt, vegighalandzsazta meg atirta az osszes gyerekdalt, de ez rohadtul nem zavarta. Szerintem akkor eleteben eloszor foglalkozott gyerekekkel. A vasarnapi program utan mindig beulunk a kozelunkben levo barba, ami egyben kajalda is es itt ebedelunk, mert ilyenkor nekem mar nem fer bele a fozes. A pincernok termeszetesen korulrajongjak Aronkat, aki mindig boldogan tologatja a kisautojat a pulton es torli fel a padlot a ruhajaval (pedig regen nagyon figyeltem ilyenekre, hogy minden jatek le legyen mosva bizonyos idokozonkent, metron ne is erjen hozza semmihez stb., mostmar rajottem, hogy kellenek ezek a dolgok az immunrendszerenek, ugyhogy hagyom, hadd legyen koszos. Eddig csak 2x volt beteg es tolja az anyatejet meg mindig, ugyhogy szerintem remek kis immunrendszere van :-)

Folyt. kov. es remelhetoleg nem 2 honap mulva (mellesleg nem olvasom vissza a bejegyzest, ugyhogy ha van benne hiba vagy valamit tobbszor irtam vagy ertelmetlen, osszefuggestelen baromsagokat, akkor elnezest :-)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése