2013. április 24., szerda

Mama erre, fiuk meg amarra

Aron szuletese ota nem nagyon szantam hosszabb idot kikapcsolodassal. Volt egy-ket vacsora Rommal, Natalie sogornom szulinapja januarban, Vancouverben egy szep (fel-)nap Kati baratnommel, aki pedikurrel foglalkozik es kezelte a labamat es a kezemet, egyszer sogornommel es egy itteni masik baratnommel ettunk jo kis indiai takeaway-t itt a szomszedban es ezzel kb. be is fejezodott a lista. Este nem szivesen hagyom itt Aront, mert eddig valahogy mindig megerezte, hogy nem vagyok ott es mindig felkelt, olyankor pedig mindig Mamat akarja, senki masnal nem alszik vissza/nem nyugszik meg. Napkozben meg valahogy soha nem alakult ugy, hogy elmenjunk nelkule, kiveve a fodraszozast, bevasarlast egy-ket alkalommal. Nyilvan surubben jarnek el, ha tobb baratom lenne, vagy ha otthon lennek a budapesti baratnoimmel. Nemreg viszont Natalie otlete nyoman engedelyeztem magamnak egy spa-napot, vagyis egy felnapot. Bevallom, nagyon ramfert mar egy kis pihenes es tenyleg jo lenne gyakrabban idot szannom magamra, elmenni ide-oda. Mondjuk persze az indulas utan ot perccel mar ment az sms, hogy ugye jol van-e Aron es minden gondolatom mindig korulotte forog es ha nem vagyok vele, akkor meg ez meginkabb hangsulyossa valik. Szoval egy Wincaton nevu helyre mentunk, azon belul is a Holbrook House nevu hotel/spa vart minket szeretettel es ket szep kontossel, hogy aztan a napot uszkalassal, szaunazassal, gozszobaval (talan nem ez a neve magyarul, nem tudom...) es hasonlo kellemes dolgokkal toltsuk. Csak husz perc volt az odaut autoval, utkozben tanui voltunk egy kis balesetnek: valaki elottunk utott el egy szarvast. Hirtelen azt lattuk, hogy repul az allat, nagyon kozel hozzank, a levegoben pedig froccsen a ver... Az elottunk levo auto meg is allt az ut szelen, az eleje teljesen szetjott (olyan hirtelen tortent, hogy nem is tudom, o utotte-e el vagy pedig a szembejovo autok kozul egy ugy, hogy aztan atesett a mi savunkba, ra az emlitett autora). Szegeny allatot lattuk visszafele jovet :-( Nagyon sok amugy itt az elhullott allat az utak menten, foleg rokak meg hasonlok. Szoval erkezes  es eligazitas utan egy gyanusan magyar akcentussal beszelo emberke a kezunkbe nyomott egy pohar pezsgot, es "ha lud, legyen kover" alapon beruhaztunk egy-egy bazinagy szelet csokitortara is. Aztan behuppantunk a jacuzziba, majd vart minket a masszazs: elozoleg valasztani kellett egy hosszu listarol, hogy milyen kezelest szeretnenk. Az osszes dolog ismeros volt, kiveve az indiai fejmasszazst, ugyhogy azt valasztottam :-) es nem bantam meg! Becsoszogtam egy szobaba, ahol egy aranyos lany vart, elmondott par dolgot, majd otthagyott, mig befekudtem a jo meleg takaro ala. Mindenfele nyugtato zene szolt a magnobol a masszazs alatt es en ereztem, ahogy percrol percre ellazulok, tenyleg szuper volt. Mindenfele illoolajokkal dolgozott a csaj: a nyakam kornyeket, a homlokomat, fejboromet masszirozta meg nyomogatott mindenfele pontokat az orromon es a fulemen. Mire vege lett, mar majdnem bealudtam. Aztan meg egy ideig uszkaltunk/szaunaztunk/stb. Natalie-val, majd megebedeltunk visszamentunk a faluba es akkor mar a pubba is ellatogattunk :-) Ittunk par pohar jo kis cidert es jokat rohogtunk. Jo volt Natalie-val igy kulon programot szervezni, eddig csak csaladi talalkozokon beszelgettunk vagy bulikban, soha nem csinaltunk csak ketten programot. Mialatt anyuka italozgatott, a fiuk ellatogattak egy helikopter -es repulomuzeumba. Aronka amugy nagyon jol viselte a tavolletemet, kb. le sem tojta, hogy nem vagyok ott :-) Viszont mikor talalkoztunk, ugy olelgettem, mint akit egy hete nem lattam. Nagyon hianyzott :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése