2013. augusztus 9., péntek

Budapesti latogatas II.

Es akkor kovetkezzek a beszamolo masodik resze, megkesve...

Szoval nagyon jol ereztuk magunkat Budapesten, de azert en ugy az elso het vegere mar elegge elfaradtam  :-) Jo volt visszaterni is, Romot ujra latni. Erdekes, hogy ugy egy hetig Aron nem is emlegette, aztan egyszer-ketszer igen, viszont mikor ujra meglatta, olyan orom ult ki az arcara, amit leirni sem lehet. Rom is es en is ugyanarra gondoltunk: ez is egy olyan Aronkas perc, amit soha nem fogunk elfelejteni, annyira meghato volt :-)

Visszaterve Budapesthez: furcsa volt "latogatokent" jarni az utcakat. Idonk tobbseget az Ujlipotvarosban toltottuk, sokat setalgattunk, parkoztunk. Ez a kornyek nekem mindig a kedvenceim koze tartozott, pedig soha nem laktam ott (a noverem viszont igen). Ha Budapestre koltoznenk, biztos ez lenne az egyik kornyek, ahol lakast neznenk. Szamomra uj volt a Margit-hid kulleme: mikor utoljara voltam itthon, a lampak mar alltak, de meg mindig le volt felig zarva a hid. Nem lattam a szobrokat sem, amit a hid kozepere allitottak. A Margitszigeti szokokut melletti reszt es magat a felujitott szokokutat pont a latogatasunk idejen adtak at. Szamunkra kulonleges jelentoseggel bir a hely, itt bimbajadzott szerelmunk Rommal elso, Budapesti talalkozasunkat kovetoen :-) A zene persze meg a regi, Andrea Bocelli es a tobbiek lelkesen enekelnek, ami kulonleges elmeny amikor peldaul reggel 8-kor rohangal az ember a ketevese utan a jatszoteren es sehol mashol egy ember, csak nehany lelkesen futkarozo atleta.

A sok csaladi program mellett nehany barattal is tudtam talalkozni, de nagyon sokakkal - akikkel amugy terveztem, hogy latjuk egymast - nem, ami eleg rossz erzessel toltott el, de hat nagyon sok dolog nem fert az idonkbe es nekem elsodleges volt, hogy Aronkanak meglegyen a nyugalma, hogy ne hurcibaljam, ha mar faradtnak latom, hogy egyen, aludjon rendesen, nyugodt korulmenyek kozott. Na, de majd legkozelebb. Viszont sikerult eljutnom Fotra, igy egy egesz napot eltolthettem az en Julikammal es az o kisbabajaval, aki majusban szuletett. Megismertem Juli ferjet is, akirol eddig csak hallottam es nagyon klassz volt ujra latni a Molnar-Horvath-Albi csalad nehany tagjat. Gimis eveim alatt nagyon sokszor voltam naluk, nagyon szeretem az egesz csaladot, kulonleges emberek. Szuper bulik voltak ott, olyanok, amiket a mai napig emlegetunk :-) Julival talalkozni meg mindig olyan, mintha csak elozo nap valtunk volna el, pedig azert volt, hogy hosszu honapok kimaradtak, nem beszeltunk, nem lattuk egymast kulonbozo nehezsegek miatt. Nagyon felemelo volt nekem ez a latogatas, na :-)

A baratok kozul Renivel, Szabival es Zitaval is talalkoztam, az utobbi ket alannyal Margitszigeten. A szigeten - meg sok mas helyen - jarva amugy sokszor eszembe jutott egy-egy emlek, mikor, mit csinaltam az adott helyen, kivel maszkaltam ott stb. nagyon furcsa erzes volt... Lattam meg Renatat,

Draga jo nagyimmal is sok idot eltolthettem. Aronka olyan kis kedves volt vele es nagyon jol erezte magat Mama lakasaban, mivel minden szoba egybe van nyitva, korben, igy jol lehet a kulonbozo jatekautokat tologatni.

Jaj, hat el ne felejtsem megemliteni, hogy hoztam vissza magammal egy rakat Turo Rudit, Balaton szeletet, Szamba szeletet, Sport szeletet, Negrot, citromos Gyori napolyit (Rom kedvence), Unicumot (szilvasat, ami egy uj verzioja es nagyon finom, nem olyan keseru, mint az eredeti Unicum, amit amugy utalok) es egy uveg jofajta feherbort. Mikor megerkeztem, ugy neztem ki, mint egy malhasszamar! Ott volt meg ugyebar a borond, Aronka, babakocsi, szatyor, kezitaskak. Nagyon buszke voltam amugy magamra, hogy egyedul, ennyi cuccal es egy gyerekkel ilyen jol sikeredett maga az utazas (leszamitva a repulon valo, biztonsagi ov okozta hisztit). Aronka nagyon jol viselkedett az utazas tobbi reszeben: minden erdekelte, sokat nezelodtunk egyutt, felfedeztuk a korulottunk levo dolgokat, baratkoztunk az emberekkel stb.

Igy a vegen bevallom oszinten, hogy erzelmileg kicsit megviselt az egesz: ennyi ido utan ujralatni a szeretteidet, akik korulugralnak, kerdeznek, programokat csinalnak szuper es felemelo erzes, de kozben megterhelo is es benne van mar az elmulas is, az, hogy jaj, mikor latlak titeket ujra, mi ez az egesz, hogy en itt mar csak turista vagyok, kozben meg ott az erzes, hogy kicsit mar mennel is vissza Angliaba, mert azert ott is ott az otthon, hisz ott el a kiscsaladod.. ááá, nagyon furcsa erzes. Ez az erzes mar nincs meg bennem, szep emlekkent tekintek vissza a budapesti latogatas napjaira, jo lesz ujra menni de jo az itteni eletunkre koncentralni ismet. Majd ha megint megyek, biztos megint furcsa lesz...

Mig en Budapesten virgonckodtam, Rom munkat keresett. Ereztuk, hogy ebbol megint koltozes lesz.. ket nappal a visszaindulas elott hivott, hogy kapott egy ajanlatot Norwich-bol es hogy mit gondolok. Hat mit gondoltam... azt, hogy fogadja el, mert egyreszt jol hangzott az egesz, masreszt nincs mas valasztasunk, meg hat koltozesben is mar profik vagyunk... Szoval ezt a mostani bejegyzest mar innen, Norwich-bol irom, a reszletekrol hamarosan beszamolok... Kaland az elet (es faraszto is neha!).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése