2011. augusztus 4., csütörtök

Filmek, mostanaban

Bar mostanaban nincs idom filmeket nezni, ha meg este megis nezunk valamit vacsora kozben, akkor rendszerint ot perc mulva ulve elalszom, villaval a szamban. De azert irok par szot a filmekrol, amiket mostanaban vagy meg a terhessegem vegen lattam.

Kijott ugyebar a The Hangover 2. Teljesen ra voltam allva, mert az elso az valami marha jo volt. Hat... a masodik iszonyatosan eroltetett - szerintem. Kb. 2 jo poen volt benne, a tobbi nagyon gyenge volt es olyan izzadtagszagu volt az egesz film (de Bradley Cooper miatt meg ezt is erdemes volt megnezni:))

Nemreg megneztem az Identity-t is, amire mar terhesen szemet vetettem, de nem neztem meg, mert ugyebar a kismama ne nezzen besz.ratos filmeket. Hat, volt benne egy par baromsagnak tuno resz, de aztan amikor a vegen osszerakja az ember, hogy mi van, akkor mar visszagondolva nem tunik az a par jelenet idetlennek. Eleg jo volt szerintem, egyszer megnezos. Aztan ott van a Memento, ami nem egyszer megnezos, viszont belegabalyodos. Hu, most ha belegondolok, lehet, hogy errol a filmrol mar irtam, sebaj.

Ami meg nagyon tetszett (mind a ketto nagyon megrazo film, plane, hogy megtortent eseteket dolgoznak fel), ez a The Life of David Gale volt (Kevin Spacey, Laura Linney, Kate Winslet) es a The Monster (Charlize Theron, Christina Ricci).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése