2011. március 3., csütörtök

Steak és riszálás

Múlt szerdán vagy csütörtökön (nincs időérzékem mostanában) elmentünk vacsorázni Rom három angol kollegájával, akik itt voltak egész héten. Nagyon jo kis este volt, egy steakházba mentünk, ide: http://www.kegsteakhouse.com/en/ A hely nagyon szép, a kaja pedig ötcsillagos volt. Az egyetlen "kifogasom" az volt, hogy itt is, mint általában minden jobb vancouveri étteremben, az összes pincérnő es hostess mind bombanő és haláli kedvesek (azt hiszem, ennek borravalóval kapcsolatos oka van). Rohadtul idegesitő tud lenni (nekem, mint nőnek), amikor huszadszorra riszálják el előtted a tökéletes seggüket (irigy vagyok, igen) és olyan kedvesek, hogy jó, hogy egy alapos lapdance-et nem nyomnak a férfiaknak. Reklamáltam, hogy akkor legalább a férfi pincérek lennének jo pasik, de ez nem igy van. Mind vagy ronda, vagy nőiesen szép és egyben homár. Na mindegy :) A kajára visszatérve: olyan egy-egy steak mérete, mint a fejem. Persze jobb lett volna, ha véresen ehetem, mellé egy jó (üveg) vörösborral, dehát sem félig nyers húst, sem pedig alkoholt nem nagyon lehet fogyasztanom sajnos. Utána apple crumble-t ettem. Imádom.

A skacok nagyon aranyosak voltak, most találkoztam velük először. Ott volt Lee, aki Rom közeli kollegája és egyben cimborája volt még Angliaban. Nagyon jóban vannak, a srac egy csupaszív ember, folyamatosan mosolyog, még beszéd közben is. Aztan ott volt Alastair, aki Rom utódja, ő is nagyon kedves volt. A harmadik pali pedig Andy, aki kicsit csendesebbnek tűnt a többinél, de ő is nagyon jó fej, szerintem csak fáradt volt. Mindhármuknak vannak gyerekeik, úgyhogy osztották Romnak a tanácsokat. Nagyon aranyosak voltak, ahogy ott beszélgettek egymással az apasággal kapcsolatos élményeikről.


Mivel a srácok egész héten itt voltak és pénteken meg valami itteni kollegának volt búcsúbulija, Rom kicsit szét volt esve szombat reggelre :) Én meg csak irigykedtem. Jó lesz majd egyszer leülni úgy, hogy én a jó öreg Martini (plusz citromlé, plusz olivabogyó) és jó lesz elbeszélgetni arról, mennyire hiányoztunk egymásnak.

1 megjegyzés:

  1. Az meg odebb van Katika...de majd eljon annak is az ideje;)) En is nemreg ujra bemutatkoztam jo oreg vino baratomnak..alig akart ramismerni:)))

    VálaszTörlés