2011. április 22., péntek

Husveti dolgok. Is.

Eljott a husvet.

Itt a hetfo nem szunet, ellenben a nagypentek igen. Vannak itt mindenfele programok a varosban, leginkabb a gyerekeknek persze. Az en husvetom eddig abbol allt, hogy ma sutottem egy fonott kalacsot. Meg soha nem csinaltam ilyet, es kivancsi voltam mennyire bonyolult dolog. Kiderult, hogy semennyire sem az. Talaltam egy tuti kis receptet, de csak fel adagot csinaltam. A teszta kelt vagy 40 percet Aronka beepitett gardrobszekrenyeben, aztan megfontam (vagy hogy kell ezt mondani), majd tovabb kelesztettem 30 percig. A sutes kb. 30 perc volt, szoval beletelt egy kis idobe mig elkeszult, aztan persze 10 perc alatt megettuk mindet. Egeszen pogacsaize volt, es jo omlosra sikeredett. Nem baj, hogy elfogyott, a locsolokkal ugy sem kell szamolni szerencsere, bar az Apukam kotelessegenek tekinti, hogy Romot emlekeztesse, hogy engem husvet hetfo reggelente hidegvizes nyakonontessel kell ebreszteni. Erre mar tavaly is emlekeztette, megpedig rajtam keresztul, mert ugyebar nem beszelnek kozos nyelvet, de az uzenetet termeszetesen mar tavaly sem adtam at, majd hulye leszek tippeket adni neki :)

Ugy volt, hogy ha lesz valami segitsegunk juliusban, akkor Rom el tud menni Angliaba munkaugyben, amit osszekotne Philip, a legjobb baratja eskuvojevel. De mivel segitseg nincs arra az idoszakra, o meg nem akar itthagyni egy 6 hetes babaval, nem megy. Viszont augusztusban Nemetorszagba kellene mennie valami nagy videojatek-temaju rendezvenyre. Eloszor arra gondoltunk, hogy akkor majd megyunk mind egyutt, es amig o Kolnben tolja a melot, addig en Budapesten turneztatom Aronkat, majd pedig Angliaban osszecsatlakozunk egy ujabb csaladi turne erejeig es majd onnan jovunk ide vissza. Ez nagyon izgalmasan hangzik, de aztan rajottunk, hogy a dolog bonyolultabb, mint gondoltuk. Eloszor is, ketten idealis utaznunk a gyerekkel, mert ugy mindenkinek jobb, mint egyedul szivni az atszallassal meg a sirasokkal meg ugy az egesz 12 oras uttal. Tehat az volt az otlet, hogy mennek vele Kolnbe es mondjuk onnan valahogy Pestre. Vagy Londonba es aztan onnan par nap utan en Pestre, o meg Kolnbe. Meg meg volt ezerfele variacio, de aztan utana jartunk a dolognak (a ceg Rom utjat fizeti, innen Kolnbe es vissza) es latva az arakat (amik magasabbak, ha egyiranyu utrol van szo), hamar rajottunk, hogy hat akkor nem megyunk sehova, legalabbis Aron es en nem. Viszont Krisztike baratnom -aki epp Bostonban el - uranak augusztus elso feleben lesz itt egy kis dolga, es valoszinuleg jon az egesz Kupan-Kuepper familia, ugyhogy Rom is nyugodtan elmehet a dolgara es mi is jol fogjuk erezni magunkat. Jo, hogy veletlenul pont igy jott ki. a dolog Mar alig varom, hogy egyutt tologassuk a gyerekeket! Aztan meg hogy mikor jutunk haza, az rejtely.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése