2011. május 1., vasárnap

Royal wedding es babadolgok

Par napja a royal wedding is lezajlott. Mar a csapbol is az folyt, ami egy ido utan mar kicsit kezdett uncsi lenni, de azert egy eskuvoi temaju meghivasnak eleget tettunk es nem is bantuk meg, hogy elmentunk, mert nagyon jol sikerult. Szoval tegnap kora delutan elmentunk a Sharpe-hazba (azt hiszem, mar irtam Ianrol es Bronwerrol, meg a ket kolkukrol). Volt vagy 30 vendeg, felnottek es gyerekek vegyesen. Az egesz haz fel volt diszitve kek-piros es feher lufikkal, draperiaval, meg kis brit zaszlokkal. Minden nagyon jol meg volt szervezve: a Victoria sponge cake-tol kezdve a Pimmsen at a pickled onionig mindenbol volt, tonnaszamra. Az alkalomra sutottem egy tortat, aminek nagyon nagy sikere lett. Hat, buszke is voltam ra. Pentek este meg azon hezitaltam, hogy megsussem-e, vagy maradjon valami tok egyszeru kis suti, de aztan megcsinaltam. Nem volt bonyolult, csak az volt kicsit idegolo, amikor az afonyakat egyesevel ra kellett rakni, mikozben figyelni kellett, hogy azert a zaszlo reszeinek a meretei is szabalyosak legyenek.

A bulin volt eves-ivas, aztan lejatszottak az elore felvett eskuvot. Persze mentek a poenok,(leginkabb persze Beatrice hercegno kalapja okan), meg nem is nagyon neztuk vegig, csak jott-ment mindenki. Rom persze vegigszinkronizalta nekem az egeszet, hogy vajon ki mit gondolhat, mikozben a szertartast meg a beszedet figyeli. Aztan meg mivel szerencsere jo ido volt, kimentunk a kertbe (ami hatalmas) es voltak mindenfele programok, pl. krikett, gyerekeknek sorversenyek stb. En meg tollasoztam is Rommal, de csak ugy ot percet, mert letamadott minket harom oteves: tolem elvettek az utot es mindenaron Rommal akartak jatszani. A delutani kis teazas meg sutizgetes is a kertben tortent. Vegul mi voltunk az utolso vendegek, akik otthagytak a terepet, a kertben is mar csak az ehenkorasz mokusok sunnyogtak az asztalon levo maradekok korul A hazigazda mar ment volna furdetni a gyerekeket es ugy rugdosott ki minket a hazabol. Hat, este nem kellett altatni. Nagyon jot aludtam vegre, aminek orultem, mert mar napok ota gondjaim voltak a dologgal.

Ma jol vagyok, de az elmult hetem az eleg szornyu volt, a fent emlitett alvasproblemak miatt, illetve mert olyan szinten fajt a bordam, hogy azt hittem, meghalok. Meg mindig erzem, de mar par fokkal jobb. Hetfon meg volt par joslofajasom is, ami kisugarzott a hatamba. Rom mar teljesen bepanikolt, de mondtam neki, hogy ez csak kamufajas. Azota is jelentkezett hasonlo, de csak nagyon ritkan es rovidebben. Csutortokon aztan voltunk orvosnal. Nem volt alapbol sem jo kedvem, meg kialvatlan is voltam, es a vizsgalat ezt a hangulatot meg csak fokozta. A doktorno elegge szet van mostanaban esve, ami persze ertheto, mert sok a beteg meg minden, de azert nem jo erzes, amikor szorakozott, meg amikor latni, hogy mar tul akar lenni rajtam, mert ezer mas dolga van. Pedig az elso talalkozasunkkor nagyon normalisnak meg jofejnek tunt. De aztan lehet, hogy neki sem volt most jo napja, meg nekem sem es csak hulyen jott ki minden. Szoval meg a multkor mondta, hogy hat jo lenne, ha erre az alkalomra a Rom is jonne, mert elmond ezt-azt. Ebbol nem nagyon lett vegul semmi (Romnak eleg nehez volt leszerveznie, hogy ott lehessen), ket mondatot mondott a szulessel kapcsolatban (amit mar eleve tudtunk) es kesz, majd kikuldte a Romot, mert mintat kellett vennie egy szureshez. Aztan meg jol eltunt. Az elejen meg maga helyett bekuldott egy medikus hallgatot, akin latszott, hogy nagyon kis zoldfulu. Nagyon kedves meg aranyos volt, de azert nem szeretnem, hogy o szedje ki belolem a gyereket. Mikor meg kellett tapogatnia a hasamat, hogy lassa, hogy fekszik a baba, ugy nyult hozza, mintha valami milliokat ero mualkotas lenne, alig merte megtapogatni. Aztan bejott a dokino is, es miutan lassan es hangosan beszelt hozzam (ezek szerint ujabban o is azok koze az emberek koze tartozik, akik azt hiszik, hogy az, hogy akcentusom van, azt jelenti, hogy retardalt vagyok , akihez lassan, artikulaltan es hangosan kell beszelni, alapszavak segitsegevel), ugy hallgatta meg a kerdeseimet meg a medikus kommentjeit, hogy nem is hagyta, hogy vegigmondjuk, csak daralta az "igen, ez is termeszetes" ilyenkor szoveget. Na, de mindegy, nem nagyon tudok ezekkel a dolgokkal mit csinalni. Hogy felviditsuk magunkat, elmentunk kajalni. Termeszetesen ez a kajalda is tele volt nagyon csinos pincernokkel, ugyhogy ettol sem ereztem jobban magamat. De az mar derultseget okozott, amikor az egyikuk megkerdezte, hogy nekem is hozhat-e egy sort es mikor mondtam, hogy hat nem (feszulos polo volt rajtam es egyertelmu volt, hogy mi a helyzet), visszakerdezett, hogy hat miert nem, talan vezetek? :D

Ma Rom elindult allolampat venni. Minden hetvegen van egy "vegyunk mar vegre egy normalis allolampat"-akcioja, de a dolog valamiert mindig kudarcba fullad. Ez ma is igy tortent, mert hazaallitott harom nagy szatyorral, de egyikben sem volt egy deka vilagitoeszkoz sem. Viszont teljesen meghatodtam, mert hozott szoptatosparnat (bar lehet, hogy errol is kiderul, hogy tok felesleges), egy pelenkazomatracot, egy ilyen rugozos kis szeket, meg par aprosagot. Ezalatt en kitakaritottam jo alaposan - Rom szerint ez mar a feszekrako oszton, szerintem viszont csak bazi nagy volt a kupi plusz mindig szethagyja a cuccait :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése