2011. május 16., hétfő

Britan`s Got Talent, and he can cook

Van egy oldal, az UK Nova, amirol az angol teveben legutobb leadott musorokat lehet szepen letoltogetni. Rom igy minden hetvegen meg tudja nezni a Match of the Day-t. Most is erre keszult, de kiszurta, hogy hat a Britain`s Got Talent is eppen mostanaban megy, ugyhogy le is szedett belole par reszt. O, aki mindig beszologatott, amikor ezt neztem meg Angliaban :) A foci nem erdekelte, csak a tehetsegkutato (nezzunk meg meg egy reszt... na, meg egyet...), es kozben hajtogatta, hogy honvagya van. Erdekes amugy, hogy Magyarorszagon kivul Anglia is hianyzik nekem.

Szombaton nagyon el voltam kenyeztetve, vacsorat foztek nekem, Toad in the hole-t, ami egy klasszikus angol recept, es ami a neve ellenere nem egy gusztustalan bekaetel :) Nagyon finom es egyaltalan nem nehez elkesziteni, erdemes kiprobalni. Rom egy Jamie Oliver receptet hasznalt. Tenyleg nem tunt bonyolultnak az elkeszitese, de ettol fuggetlenul a dontes, hogy o most fozni fog, illetve maga a rakeszules fel napot vett igenybe :)) es utana hatalmas rumli volt, aminek az elpakolasara mar nem volt energiaja, de nem gond, abban besegitettem. Na, de tenyleg nem lehet panaszom, mert Rom nagyon sokat segit: bevasarol, mos, meg minden.

Szoval ez a recept, ha erdekelne valakit:
http://www.jamieoliver.com/recipes/pork-recipes/toad-in-the-hole
Mi krumplipuret ettunk melle, utana meg egy kis apple pie-feleseget (mondjuk ez bolti volt), mert meg nem vagyok eleg dagadt.

A jo kis hetvege egy ujabb joslofajas-sorozattal vegzodott. Ezuttal kicsit erosebb volt, mint az eddigiek. Kozben meg neha ilyen nagyon furcsan melegem is lett. Ma is tapasztaltam a dologot egyszer-ketszer. Bepakoltam a maradek cuccokat a korhazi taskaba meg takaritgattam, vasaltam stb. Lehet, hogy ez mar tenyleg maga a nesting volt :)

Most szerdan is megyek orvoshoz, kivancsi vagyok, most mit mond. A mult heten mindent "zarva talalt" es azt mondta, meg a bebi feje sem illeszkedett be, illetve azt is mondta, hogy a kiirt idopont elott szerinte nem jon ki. Meglatjuk!

2 megjegyzés:

  1. Hu de jol nez ki ez a Toad! meg nem hallottam rola, de van benne anyag rendesen!:) Ne izgulj, ha ido elott nem jon ki a baba, legalabb van egy-ket extra napod magadra..Tudom ez most idegorlo lehet, de miutan veletek lesz Aronka nem lesz pihenes jo sokaig....:)

    VálaszTörlés
  2. Igen, nagyon finom! Es nagyon nem egeszseges!

    VálaszTörlés