2011. május 9., hétfő

IKEA-vasarnap

Ket het es ket nap valaszt el a kiirt idoponttol. Nem lepodtem volna meg, ha tegnap beindul a szules, ugyanis nagy jovos-menos napunk volt. Bereltunk egy kocsit, mert elhataroztuk, hogy mostmar aztan tenyleg beszerezzuk a hianyzo butorokat, lampat meg ezt-azt hogy minden meglegyen a szuletesig (meg hogy lassunk is vegre valamit), meg hogy pl. legyen egy asztal szekekkel, ahova le tudunk majd ulni anyosekkal vacsorazni. Az IKEA fele vettuk az iranyt, mert mashol nem nagyon lattunk semmi szepet, az arakrol nem is beszelve. Maga az ut is izgalmas volt, mert Rom meg nem vezetett Kanadaban, meg hat ugye a bal oldalhoz van szokva, illetve itt minden kopcsi automata valtos. A kanadaiak eleg lama modjara tudnak neha vezetni. Nem gyorsak, csak neha figyelmetlenek. A parkolobol kijovet magabiztosan a bal savba kanyarodott, meg jo, hogy nem jott auto. Mondjuk en ezt a produkciot eszre sem vettem, csak utolag mondta. Minden tulelt es sikeres, keresztezodesen torteno athajtasnak nagyon orultunk es egy darabban megerkeztunk a helyszinre. Sokat maszkaltunk, de meglett minden, ami kell. Nagyon faradt voltam, ugyhogy minden masodik agyat meg szeket leteszteltem es punnyadtam, amig Rom meregetett meg nezelodott. Aztan kihasznalva a kocsiberlest, kajabol is bevasaroltunk, majd az estet a butorok osszeszerelesevel toltottuk. Hat, nagyon buszke voltam magamra, mert sikerult osszeallitanom egy igen bonyolult darabot, segitseg nelkul. Igaz, hogy hosszu idobe telt es nem terhesbarat mozdulatokat is megkovetelt, de nem akartam feladni a harcot.
Egyetlen banatom, hogy megint lemaradtam a sved husgolyokrol :) Viszont ettem helyette a nagyon egeszseges, feldollaros hotdogbol kettot, es rakuldtem egy "frozen yoghurtot", ami frozen volt, de joghurtot valoszinuleg eleteben nem lattott.

4 megjegyzés:

  1. :) A sved husgolyokat otthon is elkeszitheted:)

    VálaszTörlés
  2. IKEA rulez, all over the world! :) Kanadában a legjobb a 100 km/h-s sebességkorlátozás, nyílegyenes, órákon át eseménytelen autópályákon (nézd, még egy csoport fa!), a csodás "It is the Law!" feliratokkal.

    VálaszTörlés
  3. Igen, igen, Ercsi, lattam is, hogy rajta van a blogodon a sved husgolyo hazi verzioja!

    VálaszTörlés
  4. bizony, minden nyilegyenes, es amint van egy keresztezodes vagy egy utca balra vagy jobbra, nem ertik, mi van :)

    VálaszTörlés