2010. július 24., szombat

Álomtéma

Előfordult már párszor, hogy tudtam irányítani az álmaimat, legutóbb múlt éjjel történt ilyen. Marha jó érzés amúgy. Azt álmodtam, hogy egy lánnyal megyek egy úton, és marha sok cuccot kell cipelnünk, zsákokat, kabátokat, hátizsákokat, és nagy meleg van. Úgy éreztem, hogy ezt most nekem nagyon nincs kedvem csinálni, és rájöttem, hogy ez csak egy álom, úgyhogy akár véget is vethetek neki. Szóltam a csajnak, hogy most "kimegyek" ebből az álomból, ne ijedjen meg, majd később visszajövök. És éreztem, hogy minden homályosodik el előttem, kicsit olyan volt, mint egy ájulás-érzet. Aztán tényleg "visszamentem", valami szuvenírboltban tértem álombeli magamhoz, de ugyanazon a környéken, ahol előzőleg cipekedtünk, a lány ott állt a pult mögött.

4 megjegyzés:

  1. Ez erdekes....Te is lattad az Inceptiont?:)

    VálaszTörlés
  2. Még nem. Miért, hasonló van benne?

    VálaszTörlés
  3. Mármint, azt tudom hogy a filmben álmokban mászkál a leó, de ennél többet nem. Ő is megunja a cipekedést meg az izzadást és inkább kilép az álomból?:) Jó a film?

    VálaszTörlés
  4. Kicsit komplexebb annal:) De meg lehet nezni....szerintem tul hosszu lett....Matrix 1 feeling picit....

    VálaszTörlés