2010. július 21., szerda

Hova lett a fehér nyúl?


Körülbelül tavaly márciusban abbahagytam a fehér nyúl után való futkosást, mert kicsit ellustultam. Ezzel párhuzamosan a memóriám is ellustult, és most, amikor újult erővel vetném bele magam megint az írogatásba, az a helyzet, hogy nem tudok bejelentkezni a blogra. Sajnálatos esemény, de ez van. Most pedig emlékezzünk közösen (egyet kattintva, egy percig felállva, néma csöndben): http://www.fehernyul.blogspot.com/

Ennyi elég is az emlékezésből. Ez itt az új blog, amire igyekszem gyakrabban írni. Nagyon örülnék, ha az oldal látogatóinak száma legalább annyi lenne, mint az előző oldalnak, tehát három. Vagy talán négy. Szóval olvassátok kedves rokonok és barátok, és ha tetszik, akkor lehet kommentelni is.

Miért a "Levendula-levelek" lett a cím? Ez jutott eszembe... a levendula szép, finom (tényleg!), jó az illata, a lila remek kis szín, és ... alig várom, hogy a Rom megpróbálja kimondani :))

3 megjegyzés:

  1. Tetszik az uj blog es bar a Fehernyulat nem kovettem, ezt mar fogom!:) Lassan talan en is visszaterek a Dublin Felett az Eg irasaba... A levendula nekem is nagy kedvencem!Hajrá!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. A fehérnyúlon vannak régi bejegyzések, és figyelmedbe ajánlom a repülős képsorozatot, ha még nem láttad :) A dublifelettazeget én is nézem majd!

    VálaszTörlés