2011. február 9., szerda

A lista

Listát írni jó. Én személy szerint mindenféle listát örömmel gyártok (és néha már kényszeresen is, de ez más téma): bevásárlólistát, listát a helyekről ahol jártam, bakancslistát (tudjátok-e, hogy mi az?), listát a tennivalókról, esküvői vendéglistát (bár erre mostanában nem lesz szükség). Azt hittem, profi vagyok a témában, de nem, merthogy a bébicuccok-lista kifogott rajtam!! Persze a neten lehet találni egy rakás adatot azokról a dolgokról, amit be kell szerezni, de én valahogy így sem tudok kiigazodni. Milyen méret kell, miből hány darab (hát ez a legnagyobb dilemma: a ruhakérdés), milyen babakocsi, mi legyen használt és mi ne, valóban kell-e az a sterilizáló, vagy elég a lábas/víz megoldás stb.

Na de végülis összeállítottam egyet (nehezebb volt, mint a matek érettségi) és elküldtem jóváhagyásra két "szakértőnek" :) A babakocsi&autós ülés (már csak egy autó kellene) és az ágy szerintem használt lesz, de a többit megvesszük. Még a ruhákat is mert bár én javasoltam, hogy vegyük meg azokat is használtan itteni anyukáktól, vagy legalábbis egy párat, Rom nem nagyon repes az ötlettől: nem szeretné, hogy Áronka idegen babák által összekakilt -és hányt cuccokban töltse élete első hónapjait.

A beszerző körútra vonatkozólag pedig azt javasoltam, hogy mondjuk minden második hétvégén - vagy ahogy alakul - nézzünk be egy-két helyre és vegyünk meg ezt-azt, és akkor egyrészt nem kell mindent egyszerre a szülés előtt két nappal beszerezni, másrészt meg akkor talán eloszlik a összköltség kisebb porciókra és ha nem egyben látjuk az összeget, és akkor talán nem kapunk szívrohamot sem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése