2011. február 8., kedd

Nem vagyok én lüszijúing

Ma kicsit összecimbiztem a takarítónénivel, Loretával (gyanítom, hogy nem így kell írni/mondani a nevét vagy talán nem is nagyon ez a neve, de mindegy, mert ő meg Karinának hív:) Próbáltam beszéltetni, mert akkor legalább nem énekel filippinó népdalokat meg Abba-slágereket :) De amúgy tényleg érdekelt, kifiaborja. Úgy látom a szívébe zárt, mert mondtam neki, hogy majd én kimosok, ne aggódjon, meg mert megint elfelejtett porzsákot vagy mit hozni a porszívóba és azt hitte mérges leszek, de nem lettem. Hát mit gondol, ki vagyok én, egy elkényeztetett Júing-sarj a szauszforkrencsről? Én örülök, hogy az EA oly kedves és fizet nekünk heti egy takarítást, de nem kell, hogy túlzásba vigye a néni. Amúgy pedig a Fülöp-szigetekről jött ide (a képen igazából nem ő van!), angolul elég mókás a beszélgetés, mert sok mindent nem ért, de jókat nevet mindenen, de tényleg mindenen! "Eldőlt a seprű! HAHAAHAHAAAA!"; "Használhatom a wc-t? Pipilni kell. HIHIHIHIHIHIHIHIII!"

2 megjegyzés:

  1. Hahó, itt vagyok, olvasok :-)) Vicces vagy, mint mindig :-) És de jó, hogy itt a filmlista, merthogy elhagytam azt, amit nagy nehezen összeírtunk :-) Puszi, írj tovább, jó sokat!
    Ja, Nóri voltam, nem tom, hol a profilom.

    VálaszTörlés
  2. Bocsi, hogy belegányolok a blogbejegyzésekbe, csak próbálgatom, hogy kell beírni a nevet.

    VálaszTörlés